27 Şubat 2012 Pazartesi

Selena Gomez'den Aşk Tavsiyeleri

Selena Gomez'den Aşk Tavsiyeleri

Selena Gomez, bir röportajında okul hayatı ve sevgililer hakkında şunları söyledi;
"Okulda hiçbir zaman popüler bir çocuk olmadım. 2 tane arkadaşım vardı ama hep sınıfın arkasında oturur ve işlerimle ilgilenirdim. Okul, hayatınızdaki öyle zorlu bir zamandır ki okulda hiçbir zaman güvenli değildim. Kuzenim popüler bir çetede olduğu için bana çok sataşmadılar. O beni hep korurdu. Sanırım bu yüzden şanslıydım.
Okuldaki çocuklarla asla okul dışına çıkmadım. Benden hoşlanan bir çocuk vardı ama bu konuda onunla hiç konuşmadım. Bir çok kızın yaptığı şeyi yaptım; ondan kaçtım!
Hoşlandığınız adamla konuşmak isterseniz özgüven gerekir. Kendinizden eminseniz ve hazırsanız, bunu yapın. Bu alanda reddedime şansınız da var ve bu çok zor. Aşmanız gereken bir çok engel var ve bu yorucu olabilir. Eğer onu seviyorsan tüm konularda o vardır. Onun için gitmek vardır bazen.
Son olarak, hala hileci insanlar beni aşağı çekmeye çalışıyorlar ama ben mutluyum çünkü yaptıklarımı seviyorum. İyi insanlarlayken, dalga geçilmeyi ve engelleri umursama."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder